Senin, 09 November 2015

Adakah Anda Perlu untuk Mencegah Jet Lag atau Mahu Meningkatkan Konsentrasi Anda?

Adakah Anda Perlu untuk Mencegah Jet Lag atau Mahu Meningkatkan Konsentrasi Anda?

Adakah anda perlu menyelesaikan atau mencegah jet lag? Anda boleh mencapai ini dengan ramuan botani dan asid amino biasa dalam Quantum Orthomolekul Perubatan. Dos besar protein secara semula jadi yang dikenali sebagai asid amino boleh membaiki ketidakseimbangan dalam otak dan membaiki kerosakan itu. Asid amino dan tumbuhan adalah berpatutan dan digunakan dalam dos terapeutik lebih besar daripada orang-orang tahap yang difikirkan. Quantum Orthomolekul Perubatan adalah berdasarkan kepada penggunaan dos yang sangat besar vitamin, mineral, asid amino, atau ekstrak botani untuk pembaikan sel dan peningkatan aktiviti normal.

Boleh jet lag dirawat? Makanan tambahan Botani dan asid amino boleh digunakan untuk membantu mencegah jet lag bersama-sama dengan beberapa perubahan yang tingkah laku. Cuba untuk mengelakkan makan berlebihan di atas kapal terbang dan mendapatkan beberapa jam tidur tanpa gangguan di dalam pesawat. Jet lag perlu ditangani dengan makan kurang selepas pesawat mendarat hari pertama anda di negara ini baru dan mengambil tempoh tidur yang sederhana selepas mendarat. Jika ini tidak dapat dilakukan, mengambil makanan tambahan sejurus selepas sarapan pagi di atas kapal terbang jika ini adalah dalam masa dua jam masa mendarat.

Ekstrak Ginseng Siberia juga terdapat dalam produk Cina bernama WUCHASENG merupakan ekstrak premium yang mempunyai ciri-ciri adaptogenic dan mungkin digunakan untuk mengurangkan jet lag. Ia juga boleh meningkatkan fungsi mental untuk mengambil peperiksaan, persembahan, meningkatkan tumpuan, dan fungsi mental kelajuan. Meningkatkan fungsi mental memerlukan ia diambil dua atau tiga kali sehari dan digunakan bersama-sama dengan produk lain untuk menghasilkan keputusan sinergi. Mengambil produk ini selepas mengambil tidur dua jam apabila mendarat di zon masa yang lain. Ini akan membolehkan anda untuk bekerja sepanjang hari. Ia perlu diambil tiga kali sehari selama dua hari dan sekali sehari untuk tiga hari berikutnya. Jangan minum dalam kuantiti yang banyak alkohol di dalam pesawat. Jangan minum kopi lebih daripada yang anda biasa lakukan dalam tempoh masa ini. Minum beberapa botol air supaya otak anda kekal terhidrat sepenuhnya. Benarkan diri anda snek protein yang tinggi kadang-kadang semasa hari ini kacang, keju, protein whey, bar protein, atau yogurt. Maklumat lanjut boleh didapati dalam buku Quantum Healing Otak. Konsep peningkatan otak meningkatkan prestasi mental bagi mereka dalam kedudukan eksekutif, dana lindung nilai, peniaga komoditi, atau doktor sangat sibuk. Ini tidak boleh dilakukan tanpa pengawasan seorang profesional penjagaan kesihatan. Pahlawan-pahlawan jalan semua jenis boleh mendapat manfaat daripada jenis perubatan alternatif.

Vinpocetin merupakan ekstrak blueberry yang merupakan cara yang baik untuk meningkatkan fungsi otak, mengurangkan kabus otak, meningkatkan kecerdasan mental, tumpuan, keupayaan pembelajaran, ingatan jangka pendek, dan kelajuan mental. Penyembuhan Otak Kuantum menggabungkan produk ini dengan satu lagi produk untuk hasil yang memberangsangkan dalam turbo mengecas otak. Strategi ini tidak akan berfungsi untuk semua orang kerana produk ini digabungkan dengan untuk hasil yang terbaik. Menggunakan produk ini dengan sendirinya akan gagal untuk menyampaikan keputusan yang dikehendaki.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar