Senin, 09 November 2015

Cystitis celahan, Plumb Square Dan Tahap

Cystitis celahan, Plumb Square Dan Tahap

Terdapat beberapa artikel yang menyatakan apa Cystitis celahan (IC) masih dan rawatan. Jika anda membaca artikel ini anda tahu apa itu; Saya hanya akan menyatakan ia adalah keradangan kronik dinding pundi kencing, kekejangan dengan pundi kencing, dan pada masa yang melemahkan kesakitan; ada ubat perubatan yang pasti telah dijumpai. Ia memberi kesan kepada lelaki dan wanita.

Terdapat banyak rawatan alternatif bahawa orang yang mempunyai penyakit ini mendapati mereka sendiri dan mereka bekerja untuk mereka dan mereka mendapatkan bantuan. Anda cuba mereka dan tiada kelegaan. Yang penting adalah 'mereka bekerja untuk mereka. Ia mungkin disebabkan oleh hakikat solek kimia setiap orang adalah berbeza. Ini juga boleh menjadi sebab tidak semua orang mempunyai gejala yang sama.

Tujuh tahun lalu saya berjalan dan tiba-tiba telah dicengkam dengan usus menyayat sakit di bahagian pelvis / pangkal paha saya. Saya hampir tidak boleh berjalan balik ke rumah kerana rasa sakit itu menyeksa. Saya mendapat dalam tab mandi panas dan merasa lega sedikit. Beberapa hari kemudian kesakitan melanda lagi dan untuk tempoh yang lebih lama; belakang ke tab mandi panas, sekali lagi kelegaan sementara.

Ia adalah 2 tahun sebelum saya disahkan menghidap IC. Pertama saya telah didiagnosis dengan Kanser dubur dan rahim tergelincir, pundi kencing, dan rektum. Kami benar-benar berfikir rasa sakit itu dari Kanser dubur. Saya menjalani pembedahan, kanser hilang, sakit masih ada.

Saya mengkaji dan memutuskan IC boleh menjadi masalah. Pakar urologi saya berkata ia adalah 'diagnosis trend' dan dia tidak benar-benar beriman kepadanya. Selepas dia melakukan yang Cystoscopy, beliau secara senyap-senyap memberitahu saya pundi kencing saya telah meradang dan terhakis dalam beberapa tempat. Beliau juga telah mengambil biopsi untuk mengesahkan ia bukan kanser.

Meds konvensional tidak berjaya. Saya cuba rawatan alternatif, dan diet rejim yang ketat. Pelega utama saya adalah tab mandi panas dan mendapat pelarasan dari chiropractor. Saya tidak lagi boleh bekerja di gimnasium setiap hari kerana kesakitan. Jus cranberry yang bekerja untuk jangkitan saluran kencing membuat IC lebih teruk.

Satu lagi pilihan adalah suntikan Botox ke dalam pundi kencing. Ia melumpuhkan pundi kencing untuk menghentikan kekejangan pundi kencing, sumber kesakitan. Saya tidak memberikan pilihan ini apa-apa pemikiran, bukan untuk saya.

Plumb Square dan Tahap sebagai yang Pelepasan Sakit Best

Suami saya seorang kontraktor dan telah dilumpuhkan dari kecederaan kepada belakangnya. Dia akan sentiasa merujuk kepada tinggal Plumb Square dan Tahap sebagai melegakan kesakitan terbaik.

Saya berfikir tentang apa yang diperkatakannya dan memandang postur saya, sudah tentu tidak, bagaimana ia menamainya Plumb Square dan Level. Saya berdiri tegak, kembali kepada pendirian perhatian tentera lama, mengetuai, bahu belakang, perut dan punggung dimasukkan ke dalam seluar. Saya tidak percaya perbezaan, tidak menyembuhkan tetapi perbezaan.

Saya juga mula ambil perhatian apa aktiviti seolah-olah untuk membantu, apa yang membuat ia lebih teruk, apa yang saya makan, dan apa yang sistem saya lakukan.

Pelepasan terbesar saya tinggal dalam kedudukan Plumb Square dan Tahap sambil berdiri, berjalan atau duduk. Saya juga mengambil B6 dan Magnesium setiap pagi. Semasa meluap-up boleh Aku terima setiap 4 jam. Jika saya akan melakukan aktiviti yang berat saya akan mengambilnya sebelum melibatkan diri dalam aktiviti sebagai langkah pencegahan.

Menjaga Journal yang lain: menulis segala-galanya

Apa-apa masalah perubatan lain yang anda mempunyai
Makanan yang anda makan dan minum
Aktiviti anda melakukan
Apa yang menjadikannya lebih teruk
Apa yang menjadikannya lebih baik
Apabila anda membuang air kecil dan berapa kerap
Apabila anda sakit suar sehingga
Aloe Vera Juice
Aloe Vera melegakan dan menenangkan membran mukus. Ia seolah-olah membawa badan dalam keseimbangan dan membantu mengurangkan radang pundi kencing dan quiets kekejangan pundi kencing.

Had Garam dan Asid

Garam dan cuka adalah penyebab yang menimbulkan masalah. Jika pundi kencing anda meradang dan terhakis, garam dan cuka tidak akan membantu. Anggaplah ia sebagai meletakkan garam dalam luka terbuka. OUCH!

Sebuah badan berasid menyebabkan isu-isu kesihatan. Cuba untuk mengurangkan jumlah produk berasid yang anda makan. Cuba mengehadkan atau memotong makanan yang berbeza dan lihat jika ia membuat perbezaan.

Langkah kecemasan yang saya akan lakukan apabila apa-apa lagi membantu adalah untuk mengambil ½ sudu teh baking soda dilarutkan dalam segelas air, biarkan duduk selama satu minit dan kemudian minum. Ini biasanya akan mula mengurangkan kekejangan pundi kencing selepas 20 minit.

Baking soda adalah natrium, garam, saya berhenti menggunakannya. Plumb Square dan Tahap bekerja di tempatnya. Saya masih kembali kepada sikap lama saya pada masa dan akan melihat kekejangan permulaan. Saya pergi Plumb Square dan Tahap dan kesakitan reda.

Kegel untuk Lelaki dan Wanita

Senaman Kegel juga membantu, lelaki ini adalah untuk anda juga, kerana ia menguatkan pundi kencing.

Sembelit biasa atau IBS (sindrom usus) boleh menyebabkan IC; jika rektum jatuh atau prolaps, ini boleh menyebabkan IC. A prolaps rahim atau jika rahim meletakkan di atas pundi kencing boleh menyebabkan itu.

Saya menjalani pembedahan setiap beberapa bulan untuk mengesahkan kanser telah tidak kembali kerana saya enggan kimo dan radiasi. Pembedahan menyebabkan suar daripada IC. Selepas pembedahan saya pergi ke chiropractor saya untuk pelarasan dan rawatan laser sejuk. Rawatan laser sejuk adalah bantuan segera kerana ia menyembuhkan keradangan dan membantu kawasan keseluruhan cepat sembuh. Laser sejuk juga membantu dalam keradangan IC dan mengurangkan kekejangan pundi kencing.

Saya mempunyai ladang dan menunggang di sekitar (bounce) pada traktor yang besar dan angkat lebih 25 lbs. Dua perkara ini akan menyebabkan sakit belakang, dan IC suar up. Pada masa-masa ia sakit cukup bahawa saya perlu pergi untuk pelarasan. Saya L3-4 melalui S1-2 keluar dari tempat, walaupun hanya sedikit sedikit daripada tempat, IC bermula dalam. Ini rumah vertebra akar saraf yang pergi ke pundi kencing.

Apabila ini berlaku saya menjadi es belakang saya sehingga saya boleh masuk dan melihat chiropractor saya; ais ganti di dalam dan luar setiap 30 minit sehingga kesakitan membolehkan up.

Jika saya menjadi es belakang saya yang lebih rendah dan kesakitan tidak membiarkan dan belakang saya tidak merasa keluar dari tempat, langkah seterusnya adalah haba. Saya akan meletakkan pad pemanasan jadi saya boleh duduk di atasnya dan ia di belakang saya juga. Saya mempunyai satu lagi pad pemanasan lebih perut saya lebih rendah dan pelvis kawasan / pangkal paha. Relief datang selama sekitar 30 minit ke beberapa jam bergantung kepada berapa teruk kesakitan. Pilihan lain semakin di tab mandi panas jika anda mempunyai satu.

Sama ada memandu kereta, motosikal, menunggang pemotong rumput, atau apa-apa sahaja, cuba untuk tinggal dalam kedudukan Plumb Square dan Tahap untuk mengurangkan masalah.

Kajian menunjukkan bahawa mengangkat berat boleh menyebabkan kekejangan pundi kencing. Ketahui apa sekatan berat badan anda.

Recap:

Plumb Square dan kedudukan Level untuk mengurangkan masalah dan mengurangkan kekejangan
Bernafas dalam perlahan
Simpan Journal
Aloe Vera Juice untuk mengurangkan keradangan pundi kencing
Pelarasan dan Rawatan Laser Dingin
Kurangkan Garam dan produk berasid
Latihan Kegel
Cari sekatan berat badan anda dan mematuhinya
Ais Gantian kepada belakang yang lebih rendah selama 30 minit di luar dan sehingga melegakan kesakitan
Pad Pemanas untuk duduk di atas, belakang dan pada perut rendah atau mendapatkan di tab mandi panas
Cuba B6 dan Magnesium (Gabungan terbaik yang saya telah mendapati bahawa kerja-kerja adalah Formula 303 bersama-sama dengan Tekanan ditambah yang mempunyai semua B di dalamnya. Anda boleh membeli dalam talian di Bumi Menghidupkan, saya tidak bergabung dengan mereka.)
Ingat kita semua mempunyai solek kimia yang berbeza, tidak semua boleh bekerja untuk anda. Plumb Square dan Tahap seolah-olah bekerja untuk semua orang yang saya tahu yang telah mencuba.
Anda perlu cuba rawatan yang berbeza, rekod, apa yang anda mengambil dan kerja-kerja, dan apa yang tidak. Akhirnya anda akan perlu memikirkan apa yang terbaik untuk sistem anda.

Senarai herba dan gabungan herba boleh didapati di Herba untuk Cystitis celahan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar