Senin, 09 November 2015

Bagaimana Terapi Carboxy Membantu Saya Membuat Buddy Baru

Bagaimana Terapi Carboxy Membantu Saya Membuat Buddy Baru

Isteri saya telah tidak lama dahulu mempunyai terapi Carboxy dan kandungan jauh lebih kerana itu. Wanita itu digunakan untuk mengadu bagaimana dia tidak boleh lebih memakai bikini selepas kelahiran anak muda kita akibat kesan regangan buruk kepada perut beliau dan kulit lekuk yang tinggal di belakang selepas dia kehilangan berat badan bayi. Hanya kerana saya percaya saya tidak akan melihat kekasih adil saya dalam baju renang dua keping sekali lagi, dia memberitahu saya bahawa dia telah mendapat tahu tentang kursus bukan pembedahan tindakan yang boleh membantu. Saya terkejut bahawa dia tidak melompat untuk kegembiraan apabila dia memberitahu saya mengenainya, walaupun saya bersetuju untuk keluar uang untuk dia mempunyai ia dilakukan hanya supaya kita akan mempunyai beberapa kepuasan dalam keluarga. Ternyata, jenis rawatan memerlukan bahawa gas karbon dioksida akan dimasukkan ke dalam tahap subkutaneus epidermis dan separuh lebih baik saya takut jarum. Saya mengingatkan beliau bahawa dia telah tidak dipaparkan apa-apa takut jarum apabila doktor menawarkannya epidural dan dia mendakwa dia telah begitu memerlukan beberapa pembasmian sakit yang amat ditakuti dia mengambil tempat duduk belakang, dan bahawa pendekatan ini adalah berbeza kerana ia adalah untuk sebab-sebab kosmetik dan pilihan secara sedar.

Menyaksikan dia supaya dibahagikan antara rasa takut beliau dan keinginan untuk kelihatan hebat lagi membuat saya menjadi begitu bersimpati bahawa saya ditawarkan untuk membawa beliau untuk mendapatkan terapi Carboxy pada hari saya kira, yang dia gembira dipersetujui. Kini, anda harus menyedari apakah pengorbanan saya telah membuat seperti yang saya telah merancang untuk menonton hari lepas perlawanan ujian kriket di televisyen, oleh itu membayangkan kegembiraan saya untuk mencari sebuah televisyen di dalam bilik menunggu yang telah sudah ditala ke saluran sukan. Ada seorang lelaki lain telah menonton permainan yang sebenarnya baru sahaja bermula dan ternyata bahawa dia telah menemani isterinya, sebab isterinya juga takut jarum tajam. Yang kebetulan yang aneh akhirnya menjadi permulaan sebuah persahabatan yang besar kerana kita masing-masing menikmati kriket dan akar untuk skuad yang sama.

Rakan baru saya berkata bahawa terapi Carboxy adalah satu-satunya alternatif kepada isterinya kerana skintone gelap. Beliau menjelaskan bahawa dia akan telah memilih untuk menerima prosedur laser memandangkan dia begitu takut jarum tetapi ubat lampu dalam apa jua bentuk tidak sesuai untuk warna dia kulit. Pasangan kita keluar dari prosedur bersama-sama, dan, berdasarkan senyuman mereka, segala-galanya telah berjalan dengan baik. Kedua-dua wanita telah bertemu di kawasan rawatan dan telah hidup rukun dengan baik sehingga mereka berbual-bual antara satu sama lain sepanjang masa, walaupun dengan langsir kubikel disediakan di antara mereka. Isteri saya mengaku bahawa dia telah hampir tidak perasan jarum kerana dia berbual begitu banyak. Kedua-dua kata itu, walaupun perasaan itu telah agak pelik, tidak ada sebarang rasa tidak selesa untuk salah seorang daripada mereka semasa terapi. Kami semua bersetuju bahawa kami berempat bertemu di mana-mana tempat yang luar biasa secara kebetulan, terutamanya sebagai isteri saya dan pasangan rakan baru saya kini boleh pergi dengan satu sama lain untuk lawatan terapi masa depan, meninggalkan kita lelaki di rumah untuk menikmati permainan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar