Senin, 09 November 2015

Asli dan Herba Pemulihan untuk Asid Reflux

Asli dan Herba Pemulihan untuk Asid Reflux

Oleh kerana ubat-ubatan preskripsi kadang-kadang boleh mempunyai kesan-kesan sampingan yang tidak diingini, banyak orang mencari penawar organik berkenaan dengan asid. Selain itu, ubat-ubatan preskripsi yang paling tidak dibuat untuk diambil dengan mengambil kira jangka masa yang lama, mungkin manakala individu membuat pemakanan dan perubahan gaya hidup yang boleh menjadi rawatan semula jadi untuk penyakit asid. Ubat-ubat herba berkenaan dengan asid memberikan apa yang pakar penjagaan kesihatan herba tahu perubatan konvensional dan juga tumbuh-tumbuhan terapeutik tradisional. Beberapa di antaranya makanan herba biasa, yang sama sekali tidak menimbulkan bahaya yang berkaitan dengan penggunaan jangka panjang; Namun keberkesanannya kerana ubat semula jadi untuk penyakit asid tidak disahkan.

Jika anda telah dikenal pasti mempunyai asid, anda perlu berjumpa dengan doktor anda secara tetap, walaupun anda merasakan bahawa gejala-gejala anda sendiri mereka berada di bawah kawalan. Dan anda patut membiarkan doktor anda tahu tentang apa-apa jenis ubat botani atau herba yang berkaitan dengan asid yang anda mungkin menggunakan. Anda harus berjumpa dengan doktor anda secara berkala, hanya kerana asid perut boleh membahayakan esofagus dan juga membawa kepada keadaan yang lebih teruk seperti kanser daripada esofagus. Jika anda bergantung kepada penawar organik berkenaan dengan asid dan juga anda menjadi serak setiap pagi, membangun batuk, atau benar-benar merasakan keperluan untuk membayar leher anda dengan kerap, jenis boleh menjadi tanda-tanda senyap penyakit refluks asid. Silent penyakit refluks asid adalah ungkapan yang digunakan untuk menggambarkan penyakit asid yang mempengaruhi nada kotak suara dan juga wayar vokal, tetapi tidak menyebabkan gejala asid.

Menukar pelan diet anda mungkin penawar organik berkenaan dengan asid. Sekiranya anda biasanya mengikuti makan malam besar lewat malam, kurang daripada 3 jam sebelum tidur, maka anda lebih cenderung untuk mengalami pedih hulu hati waktu malam atau gejala refluks asid lain seperti batuk. Meningkatkan bahagian atas tilam juga dianggap sebagai salah satu rawatan semula jadi untuk gejala refluks asid yang berlaku pada waktu malam. Undang-undang graviti membantu menjaga asid sebenar dalam perut, namun makan malam terakhir anda sendiri lebih awal di samping menjadikannya hidangan yang rendah menghalang waktu malam penyakit refluks asid.

Akhir sekali, pengurangan berat badan perlu di nyatakan di sini sebagai salah satu penawar organik berkenaan dengan asid. Jika anda kini berada di pound ideal maka anda mungkin tidak memerlukan membaca ini. Berat badan berlebihan dan juga individu obes adalah lebih berkemungkinan terjejas oleh asid, seperti waktu malam penyakit refluks asid. Cuba rawatan herba untuk kawalan penyakit refluks asid dan juga membuat tanpa cuba untuk kehilangan pound tambahan pasti akan menggalakkan. Menggunakan doktor ditetapkan dan / atau ubat semula jadi yang berkaitan dengan refluks asid apabila anda cuba untuk menurunkan berat badan, dan boleh diterima. Mengelakkan roti bakar dan lemak sering sesuai untuk mereka yang bertahan refluks asid. Sekiranya anda mengelakkan jenis dan memakan beberapa makanan kecil sepanjang hari maka anda biasanya boleh kehilangan berat badan dan juga secara semula jadi membetulkan asid. Memakan beberapa makanan kecil setiap beberapa jam biasanya disyorkan melalui pakar-pakar perubatan pemakanan, kerana ia menimbulkan proses metabolik anda dan memastikan paras glukosa stabil, yang bermakna anda tidak benar-benar berasa mengantuk selepas makan, tidak merasa satu keperluan untuk meletakkan dan asid gastrik tidak berkemungkinan untuk melakukan perjalanan sokongan ke dalam paip angin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar