Senin, 09 November 2015

Kuasa Bunga Sebagai Pendekatan proaktif Kesihatan

Kuasa Bunga Sebagai Pendekatan proaktif Kesihatan

Kesihatan yang baik adalah sesuatu yang kebanyakan orang mahu, tetapi tidak benar-benar mengambil langkah-langkah yang betul untuk mencapainya. Ia adalah begitu mudah dalam serba pantas ini, tertekan dunia untuk mengeluarkan kesihatan kita dalam mengejar usaha kewangan. Ramai orang merasakan mereka terlalu sibuk untuk mendapatkan latihan yang cukup, dan mereka makan makanan yang tidak sihat untuk kepentingan kelajuan dan kemudahan. Ia tidak hairanlah lebih 70% orang dewasa mempunyai berat badan berlebihan atau obes. Ramai di antara kita mengalami keletihan, tekanan, tekanan darah tinggi, kolesterol tinggi, gula darah yang tidak stabil dan penyakit yang pelbagai lain. Ramai di antara kita merawat keadaan ini dengan pelbagai ubat-ubatan farmaseutikal preskripsi. Pergantungan Amerika pada ubat-ubatan preskripsi telah mencapai tahap yang belum pernah berlaku. Ramai orang yang dekat dan sayang kepada saya mengambil masa sehingga tujuh hingga sepuluh pil sehari. Itu bukan cawan saya teh, dan saya serius berharap saya tidak akan berbuat demikian.

Berita baik adalah, ada penyelesaian yang sebenar di luar sana yang mempunyai potensi untuk menghadkan, atau menghapuskan ubat-ubatan preskripsi sama sekali dari rejimen harian kami. Tidak ada pil ajaib bahawa seseorang itu boleh diambil untuk mencapai kesihatan yang optimum. KAMI adalah keajaiban! Badan kita adalah keajaiban yang sebenar. Keupayaan kita untuk menyembuhkan dan berfungsi di bawah keadaan yang melampau adalah tidak lain daripada biasa! Senaman yang mencukupi bersama-sama dengan diet yang sihat adalah aspek yang paling penting, tetapi terdapat alternatif kepada penyelesaian farmaseutikal yang akan membolehkan kita untuk mengambil pendekatan proaktif untuk kesihatan kita.

Mungkin ada yang bertanya, adalah benar-benar terdapat cara yang berkesan, selamat dan semula jadi untuk mengekalkan tahap kolesterol yang sihat, menstabilkan gula dalam darah, mengawal tekanan darah, menggalakkan jantung, imun, dan kesihatan peredaran darah, melawan kesan-kesan tekanan, keletihan, dan penuaan, membantu penghadaman , meningkatkan fungsi hati dan menggalakkan ketenangan dan tenaga tertumpu tanpa mengambil ubat-ubatan preskripsi? Baru yang baik adalah ada! Penyelesaian itu yang disediakan oleh "kuasa bunga" atau lebih dikenali sebagai makanan tambahan botani. Mereka juga dikenali sebagai makanan tambahan herba. Sudah tentu ubat-ubatan preskripsi yang perlu bagi orang-orang dengan peringkat lanjutan penyakit tertentu, pendekatan proaktif untuk kesihatan boleh mencegah sesetengah orang dari pernah mempunyai untuk mendapatkan ubat-ubatan ini di tempat pertama. Bagi orang-orang sudah pada ubat-ubatan preskripsi, makanan tambahan botani boleh meningkatkan lagi kesihatan mereka.

Makanan tambahan botani telah terbukti menjadi alternatif yang sangat selamat dan berkesan untuk bahan kimia. Budaya Cina dan Asia yang lain telah menggunakan ubat botani pelbagai untuk beribu-ribu tahun dengan hasil yang hebat. Ia hanya baru-baru ini saintis barat telah benar-benar mula mengkaji dan mengesahkan keberkesanan tumbuhan. Terdapat satu sistem tertentu saya telah mendapati bahawa menggabungkan 3 campuran unik tetapi berasingan botani yang bertindak secara sinergistik untuk memberikan manfaat yang dinyatakan di atas. Mereka adalah yang terbaik alam semula jadi ditapis oleh sains moden.

Semua wang di dunia tidak bermakna satu perkara tanpa kesihatan yang baik. Saya percaya bahawa mengambil pendekatan proaktif untuk kesihatan boleh membantu orang hidup lebih lengkap, kehidupan lebih menyeronokkan tanpa "bola dan rantai" ubat-ubatan preskripsi. Saya mesti mengatakan bahawa sebelum memulakan sebarang regimen tambahan botani seseorang mungkin mahu berunding dengan doktor mereka untuk memastikan tiada interaksi dadah yang bertentangan. Yang berkata, gaya hidup yang sihat bersama-sama dengan botani kombinasi makanan tambahan yang sesuai boleh pergi cara panjang ke arah mencapai matlamat kesihatan yang optimum.

Untuk mengetahui tentang kuasa bunga, dan bagaimana ia boleh menukar e-mel kehidupan anda: talkingtiger1@gmail.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar