Senin, 09 November 2015

EFT dan Berat Badan: Bagaimana EFT Boleh Bantu Anda Kawal Berat Badan Anda

EFT dan Berat Badan: Bagaimana EFT Boleh Bantu Anda Kawal Berat Badan Anda

Dalam mana-mana demonstrasi EFT (Teknik Kebebasan Emosi) salah satu perkara pertama seorang pengamal akan lakukan adalah untuk menyerahkan beberapa jenis gula, biasanya coklat, banyak untuk mengejutkan mereka yang hadir. Mereka kemudian akan membawa satu atau dua pusingan mengetuk mengurangkan keinginan untuk makan. Ini adalah salah satu daripada banyak cara di mana EFT boleh membantu dengan penurunan berat badan.

Selepas satu atau dua pusingan kebanyakan orang mengambil bahagian dalam demonstrasi itu akan terkejut untuk mengakui bahawa mereka tidak mahu coklat lagi. Sesetengah daripada mereka tidak akan memakannya lagi. Orang-orang yang masih mahu, kebanyakan mereka akan telah kehilangan keinginan selepas pusingan lain. Keinginan orang kiri akan sampai dan satu lagi pusingan menoreh biasanya akan menghilangkan keinginan coklat yang tinggal.

EFT ialah modaliti mana titik akupuntur pada muka, bahagian atas badan dan tangan ditoreh manakala penalaan masuk ke emosi atau peristiwa tertentu. Ia selalunya akan berfungsi apabila ada lagi yang boleh dan sangat berguna dalam penurunan berat badan dan kawalan.

Apabila anda dalam diet dan kehilangan berat badan, ia sering gula atau lemak keinginan yang sabotages semua kerja-kerja yang baik anda. Dengan pusingan EFT beberapa, biasanya anda boleh menghilangkan ketagihan dengan cepat dan mudah, tinggal dengan diet anda untuk target berat badan anda.

Di samping itu, EFT boleh membantu mengekalkan berat badan anda dengan menyokong pilihan pemakanan sihat anda, walaupun anda berada di sewajarnya lapar, membantu anda dalam latihan semula diri anda untuk mengekalkan diet yang sihat apabila anda telah mencapai sasaran anda.

Untuk semakin banyak kita, bagaimanapun, berat badan tidak hanya masalah kehilangan beberapa paun. Statistik menunjukkan bahawa di Barat, kerana pendapatan kita meningkat begitu circumferences kami. Apabila ini berlaku, sering makan berlebihan itu adalah hasil daripada perasaan yang tidak diberi kasih sayang, keselamatan atau, ironinya, pendapatan. EFT juga boleh menangani pola-pola ini, sering berakar umbi dalam zaman kanak-kanak - atau lebih baru-baru ini - trauma melepaskan mereka perlahan-lahan, dengan mudah dan sepenuhnya. Jika anda mendapati diri anda berdiet, mendapat lebih banyak berat badan, diet lagi dan kemudian mendapat lebih berat badan - yang dikenali sebagai "diet yoyo" - EFT boleh menjadi jawapan untuk memecahkan kitaran dan menemui dalaman langsing anda.

EFT juga boleh membantu anda melepaskan apa-apa halangan kepada penurunan berat badan - anda separa sedar mungkin merasa bahawa jika anda mencapai berat badan sasaran anda rakan-rakan anda mungkin cemburu, atau, kerana seluruh keluarga anda adalah berat, mereka mungkin menolak anda.

Beberapa sesi dengan seorang pengamal mahir mungkin semua yang berdiri di antara anda dan yang anda mahu menjadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar