Senin, 09 November 2015

Bagaimana Minyak Oregano Boleh Ganti Dadah tiruan dengan Alternatif Semulajadi

Bagaimana Minyak Oregano Boleh Ganti Dadah tiruan dengan Alternatif Semulajadi

Jika anda berminat untuk penyembuhan semula jadi dan kehidupan yang sihat, anda akan mahu membaca. Minyak oregano telah lama dikenali sebagai bantuan kesihatan semua tujuan. Terutamanya kerana sifat-sifat penyembuhan dan kuman pembunuhan berasal dari itu bahan-bahan aktif, semuanya yang akan bercakap tentang dalam artikel ini.

Ciri-ciri penyembuhan minyak Oregano akan menjadi biasa kepada sesiapa sahaja yang memahami penyembuhan semula jadi. Minyak Oregano boleh membantu dalam keupayaan untuk mengimbangi metabolisme dan mengukuhkan pusat-pusat penting badan untuk pergi bersama-sama dengan itu antivirus yang kuat, anti-bakteria, anti-kulat, dan sifat antiparasit.

Ia juga boleh digunakan secara langsung pada kulit untuk melawan jangkitan kulat pada kuku, kaki makan air, psoriasis dan lain-lain penyakit kulit yang degil. Atau anda boleh menelan ia melalui mulut untuk mengambil kesempatan daripada sifat-sifat penyembuhan antiseptik dalaman.

Ia telah dikatakan bahawa keupayaan pembunuh kuman yang sangat kuat yang mana kumbahan boleh disterilkan. Minyak Oregano juga anestetik kuat setanding dengan ubat penahan sakit yang kuat seperti morfin.

Ia juga telah terbukti membantu dengan asma, bronkitis kronik, selsema, masalah penghadaman, selesema, penyakit mental, batuk kokol, batuk kering, radang paru-paru, ketuat, sakit otot, dan artritis, hanya untuk menamakan beberapa.

Dua minyak meruap membentuk bahan-bahan aktif oregano, Thymol dan Carvacrol. Carvacrol adalah antimikrobial amat berkesan, pengawet makanan dan juga antifugal yang. Thymol mempunyai ciri-ciri antiseptik dan juga racun kulat semulajadi. Itulah sebabnya ia adalah salah satu bahan utama dalam ubat kumur jenama nasional, seperti Listerine untuk menamakan satu.

Senarai manfaat yang ditawarkan oleh minyak Oregano seolah-olah tidak berkesudahan. Ia boleh digunakan dalam syampu untuk membunuh kutu. Menyedut wap membersihkan kepala. Ia membantu dalam penyembuhan luka terbuka dan sisa apabila disapu dan membantu melegakan sakit otot apabila digunakan dengan urutan otot dalam.

Sebagai sebahagian daripada laluan untuk kesihatan yang baik ia adalah kunci untuk mengetahui apa dos yang terbaik untuk anda dan badan anda. Mengetahui hanya jumlah yang tepat, dan memahami sepenuhnya apa yang ia boleh digunakan untuk, seperti yang berlaku dengan apa-apa bantuan kesihatan yang paling semula jadi, adalah faktor utama dalam kesihatan dan badan yang sihat.

Sekarang anda tahu semua pembunuhan kuman dan faedah penyembuhan oregano. Anda boleh membuat keputusan yang lebih bijak menambah kepada pelan anda secara keseluruhan untuk kehidupan yang semula jadi sihat. Mengambil maklumat ini meletakkan ia untuk digunakan dan hidup lebih baik secara semulajadi!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar