Senin, 09 November 2015

Mengimbangi Field Tenaga Anda Tanpa Mengambil Masa Dari Rumah atau Kerja

Mengimbangi Field Tenaga Anda Tanpa Mengambil Masa Dari Rumah atau Kerja

Sebagai orang yang mendengar lebih lanjut mengenai bentuk alternatif perubatan dikenali sebagai ubat getaran atau penyembuhan tenaga, kepentingan mereka piqued. Mereka ingin dapat mengalami, tetapi mempunyai kesukaran mencari masa dari hari yang sibuk untuk pergi ke pejabat. Penyembuhan tenaga adalah sangat berbeza daripada pergi ke pejabat doktor perubatan. Luar biasa sekali, dengan penyembuhan tenaga anda mempunyai pilihan untuk menerima sesi tanpa perlu mengambil masa dari hari sibuk anda. Proses ini dipanggil penyembuhan bukan tempatan.

Apabila anda mahu yang menilai dari seorang doktor perubatan anda perlu pergi ke pejabat dan mempunyai pelbagai ujian dijalankan dan juga doktor yang memeriksa anda. Dengan kaedah tenaga pengamal anda menghubungkan dengan kesedaran tubuh anda dan kerja-kerja dari sana. Tidak ada keperluan untuk anda berada di pejabat masing-masing. Ini mungkin kelihatan aneh kepada orang-orang yang tidak biasa dengan jenis penyembuhan.

Jika anda adalah Kristian, anda telah membaca mengenainya di dalam kitab-kitab Kristian. Yesus menyembuhkan orang tanpa menggunakan ubat-ubatan, walaupun dia pernah digunakan lumpur dilakukan dengan beliau mengenai air liur. Beliau juga menyembuhkan orang yang rapat dengan kematian tanpa bersama lelaki. Orang ramai mungkin berkata, "Tetapi itu adalah Yesus." Jika anda sedang yang alkitabiah berdasarkan Christian anda akan menarik balik kata-kata Yesus, "Anda boleh melakukan ini dan banyak lagi."

Ia mungkin bukan salah nyata yang semua orang telah merasakan lebih baik hanya di hadapan seseorang yang mengambil berat. Anda boleh mengatakan terdapat getaran cinta yang datang dari satu orang dan sekitar yang lain. Kajian yang melibatkan fizik kuantum menunjukkan bahawa terdapat perubahan dalam struktur enzim dari jauh. Ini boleh menjadi umum dengan apa yang berlaku dalam bekerja dengan kaedah tenaga.

Ia bukan sesuatu yang luar biasa untuk mendengar ibu bapa berkaitan satu kejadian "mengetahui" atau "perasaan" sesuatu yang tidak kena dengan anak-anak mereka walaupun itu kanak-kanak, tidak kira umur, tidak hadir. Ini juga sangat biasa dalam kembar, terutama orang-orang yang serupa.

Ini semua mempunyai kaitan dengan apa yang dikenali sebagai kesedaran, satu perkataan yang berhubungan dengan aspek kehidupan, tetapi tidak tegas ditakrifkan. Dalam membantu orang dari jauh, pengamal mengetuk ke dalam kesedaran yang sama sama ada individu secara keseluruhan atau kepada kesedaran bahagian tertentu badan. Pengamal paling berkesan untuk kaedah tenaga bekerja dari hati mereka dan berhubung dengan pelanggan melalui hati pelanggan. Dengan cara yang belum difahami, tetapi sedang dikaji oleh pelbagai saintis, tenaga dan badan fizikal manusia berada dalam keseimbangan dan individu itu berasa lebih baik.

Inilah sebabnya mengapa penyembuhan tenaga berkesan walaupun apabila anda tidak hadir secara fizikal apabila pengamal itu bekerja dengan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar