Senin, 09 November 2015

Berkesan Home Pemulihan Herba untuk Cold

Berkesan Home Pemulihan Herba untuk Cold

Sejak selesema biasa adalah penyakit virus, ubat-ubatan yang kerap berdiri tidak boleh melawannya. Yang terbaik yang ubat biasa boleh lakukan dengan selesema biasa biasanya untuk menjadikannya kurang sengit. Apa yang boleh anda mungkin kehilangan mencuba remedi rumah semula jadi untuk sejuk bukan?

Echinacea adalah salah satu rawatan herba yang paling popular untuk selesema biasa yang anda akan dapati di mana sahaja. Sejauh mana keberkesanan Echinacea ternyata menjadi bergantung sepenuhnya kepada bagaimana ekstrak disediakan. Jika anda membeli jus Echinacea atau jika anda membeli gabungan akar dan herba di halus, anda mungkin mendapati bahawa ia anda tidak baik. Mendapatkan Echinacea berwarna di sisi lain membuat untuk ubat sejuk yang besar. Semua yang anda perlu lakukan adalah campuran beberapa titik masuk dengan air suam atau menggunakan beberapa kali sehari.

Terdapat banyak orang-orang yang beriman kepada ubat rumah untuk selesema. Mengambil herba yang dikenali sebagai goldenseal. Satu campuran Echinacea dan goldenseal tiga kali sehari masa ini anda mengesyaki anda yang turun dengan sejuk boleh menjadi pencegahan sejuk yang besar. Perkara yang menarik mengenai herba ini adalah bahawa terdapat kesan sampingan yang hampir tidak dikenali. The ginseng herba purba adalah satu lagi remedi rumah yang besar untuk selesema. Rakyat umumnya menggunakannya untuk meningkatkan keadaan umum kesejahteraan. Fungsinya bertindak terhadap selesema biasa hanya baru-baru mula diselidiki. Mengambil ginseng ekstrak saat anda mula berasa sejuk yang akan datang kepada bukan sahaja membuat sejuk yang kurang serius, ia berhenti sejuk di trek kadang-kadang juga.

Hidung bilas dengan periuk neti telah yang dipercayai di kalangan ubat rumah untuk sejuk untuk beberapa lama. Ia berlaku kepada menjadi sangat popular di kalangan orang-orang yang beriman dalam perubatan holistik. Sebaik sahaja anda berasa sejuk yang akan datang, semua yang perlu anda lakukan adalah untuk membilas rongga hidung anda keluar dengan masin basuh beberapa kali sehari. Bukan sahaja ia mungkin untuk mengelakkan sejuk dari yang pernah membina dirinya, ia mungkin untuk mengubati sejuk dengan cepat juga. Melakukan ini apabila anda sihat walaupun, tidak membantu sama sekali.

Sidoides Pelargonium mungkin yang pelik-dinamakan dan ubat tidak sangat terkenal dengan selesema. Tetapi ekstrak tumbuhan dari herba ini telah terbukti menjadi hebat dengan bronkitis sejuk dan walaupun. Ada satu kajian dalam jurnal Phytomedicine kira-kira lapan tahun lalu yang cuba merawat beratus-ratus orang dewasa dengan bronkitis serius. Dengan rawatan dengan sidoides Pelargonium beberapa kali sehari, mereka melihat bantuan segera dari tanda-tanda mereka.

Jika anda mempunyai yang lengkap kabinet ubat herba di rumah, ubat-ubatan ini rumah untuk sejuk boleh berubah menjadi benar-benar boleh dipercayai.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar