Senin, 09 November 2015

Bagaimana untuk Pick Your Seed Perfect Ganja

Bagaimana untuk Pick Your Seed Perfect Ganja

Apabila ia datang untuk mengumpul, salah satu perkara yang paling menarik anda boleh memilih untuk mengumpul adalah biji ganja. Kacang ini sedikit kontroversi adalah salah satu produk organik yang paling kejuruteraan genetik ada, mungkin hanya sedikit di belakang bunga ros. Ciri-ciri yang menakjubkan bersama-sama dengan nombor semata-mata jenis yang berbeza benih disediakan menjadikan mereka salah satu koleksi yang paling menarik dan paling menakutkan untuk memulakan.

Salah satu pencarian beberapa pengumpul melaksanakan adalah untuk mencuba dan mencari benih ganja sempurna mereka. Setiap strain yang berbeza memegang satu set yang berbeza sifat-sifat yang akan bergabung untuk menyediakan anda dengan pilihan yang sesuai yang sepadan dengan citarasa anda. Berikut adalah apa yang perlu dicari ...

THC

THC bermaksud 'tetrahydrocannabinol. Ini merupakan komponen utama psikoaktif yang terdapat dalam tumbuhan ganja berkembang sepenuhnya dan apabila anda mencari benih anda akan melihat peratusan THC disenaraikan. Manakala benih anda tidak akan mengandungi sebarang THC yang sebenar, setiap tekanan telah direka untuk pasti menghasilkan tumbuhan yang akan mempunyai tahap ini THC. Jika anda cukup bertuah kerana dapat hidup di negara di mana ganja berkembang adalah undang-undang yang anda akan dapat untuk menguji ia keluar. Jika anda tidak, anda akan mempunyai untuk membuat kaitan dengan benih sempurna mempunyai potensi untuk menghasilkan tahap tertentu THC.

Hasil

Satu lagi perkara yang anda mungkin ingin tahu tentang benih ganja anda adalah berapa banyak ganja ia boleh membuat olah ia adalah undang-undang untuk berkembang. Hasil biasanya diukur dalam gram dan diusahakan oleh hasil purata ditemui oleh penternak. Jika anda ingin tahu keturunanmu boleh menghasilkan hasil yang tinggi ini adalah sifat yang anda mungkin suka untuk melihat.

Strain

Memilih tekanan yang bukan sahaja mengenai statistik penting walaupun. Anda mendapati THC dan hasil tahap yang agak sama di benih ganja yang berbeza, jadi anda perlu untuk mengambil strain yang anda suka. Cara yang baik untuk melakukan ini adalah untuk melihat orang-orang yang telah memenangi anugerah sah untuk kualiti. Yang paling berprestij yang sudah pasti Times tinggi Cannabis Cup. Setiap tahun mereka tetapkan itu benih ganja individu apa benih bank dan apa yang terbaik tahun ini. Benih Feminized mungkin yang paling menjadi sangat penting pada masa ini.

Penghantaran

Perkara yang terakhir dan yang paling praktikal yang anda perlu mencari di biji ganja adalah betapa mudahnya anda boleh mendapatkan ia dihantar. Anda boleh mengharapkan benih sempurna yang akan dihantar secara percuma dan sangat berhati-hati.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar