Senin, 09 November 2015

Ayurveda Teh, Gaya Hidup Sihat

Ayurveda Teh, Gaya Hidup Sihat

Untuk hari saya rasa sakit dan tanpa sebab. Atau sekurang-kurangnya saya tidak dapat mencari alasan oleh saya sendiri. Saya mempunyai sakit perut seksa yang amat besar yang luar biasa untuk hampir sebulan sebelum saya pergi berjumpa doktor. Sudah tentu, sebelum itu saya perlu menyebut cuba ubat saya bahawa saya mempunyai untuk menghilangkan rasa sakit perut. Doktor memberikan saya satu lagi antibiotik, senarai yang sangat panjang ubat-ubatan. Saya mula mengambil mereka seperti biasa, tetapi kesakitan itu tidak mahu pergi, dan lebih lebih saya rasa walaupun sicker saya mula muntah semua pil dan semua makanan yang saya mempunyai.

Sangat marah dengan preskripsi doktor dan lebih-lebih lagi sangat marah dengan diri saya sendiri, saya mengambil keputusan untuk berhenti mengambil ubat dan memandang tinggi di internet untuk cara yang sihat untuk menangani masalah ini. Saya terlupa untuk menyebut bahawa saya telah saya diuji, saya lakukan echography, saya cuba endoskopi, tetapi saya tidak berjaya kerana saya merasakan terlalu sakit setiap kali doktor cuba untuk mendapatkan tiub yang di dalam badan saya. Tetapi bagaimanapun, saya pasti bahawa saya mempunyai apa-apa terlalu berbahaya, dan saya mula percaya semakin banyak yang masalah saya datang dari gaya hidup yang tidak baik. Saya mendapati artikel yang sangat menarik tentang Ayurveda dan gaya hidup ayurveda. Saya telah benar-benar kawan anda yang mengamalkan Ayurveda sebagai perubatan alternatif, tetapi tidak pernah terfikir untuk memberi mencubanya. Saya terpaksa membaca di internet sebelum saya pergi kepadanya dan meminta nasihat, betapa bodohnya saya. Beliau adalah seorang doktor dan melakukan latihan di India.

Dia memberikan saya beberapa nasihat dan kemudian saya mula mencari lebih banyak maklumat oleh diri saya sendiri juga. Saya bermula dengan minum teh Ayurveda kerana saya mahu menghilangkan sakit perut saya secepat yang mungkin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar