Senin, 09 November 2015

Air Terbaik Untuk Minum Adakah Satu Badan Anda Boleh Menyerap Untuk Super Hidrat Anda

Air Terbaik Untuk Minum Adakah Satu Badan Anda Boleh Menyerap Untuk Super Hidrat Anda

Kembali pada hari itu, boleh dikatakan, sebelum pencemaran sungai kita tercemar, sungai, tasik dan jadual air bawah tanah, sumber yang paling berharga di bumi adalah sempurna dalam keadaan semula jadi. Jika anda bernasib baik untuk tinggal berhampiran sebuah gunung, anda mempunyai keadaan lebih baik, kerana anda menerima elektron tenaga tambahan hanya menjadi berhampiran. Dalam bentuk semula jadi, ia benar-benar digunakan untuk menjadi air yang terbaik untuk minum.

Sepanjang dekad yang lalu, kami telah diyakinkan oleh media bahawa air botol adalah yang paling sihat. Sekarang kita mengetahui ia adalah semata-botol diisi dari paip di suatu tempat, ada yang berasal dari sungai-sungai tercemar berhampiran bandar-bandar besar dan lain-lain dari syarikat air perbandaran di mana ia berasal dari kumbahan. Ia bukan sangat menyelerakan, tetapi ia adalah benar.

Ramai yang pada usaha untuk mencari air yang terbaik untuk minum sekarang bahawa mereka sedang belajar kebenaran tentang minuman yang dibungkus. Walau bagaimanapun, terdapat banyak kekeliruan tentang sama ada seseorang itu hanya perlu menapis dan minum dari paip mereka, sama ada mereka perlu membeli penyuling, atau jika osmosis songsang adalah cara untuk pergi.

Penapis paip adalah lebih baik daripada apa-apa, tetapi mereka tidak melakukan kerja yang teliti pembersihan air paip anda. Reverse Osmosis dan air suling telah dilucutkan mineral sihat dan kedua-duanya dikenali sebagai "air mati." Jenis-jenis ini juga sangat berasid yang hanya menambah lebih banyak asid kepada badan sudah terlampau anda. Untuk memilih air yang terbaik untuk minum, anda perlu untuk melakukan kajian yang serius. Anda mahu sesuatu yang bersifat dengan seberapa hampir yang anda boleh mendapatkan. Anda tidak mahu air yang telah dilucutkan mineral dan mineral sintetik ditambah semula. Anda tidak mahu sesuatu yang berasid bahawa ia akan leach mineral berharga daripada tulang dan organ-organ anda. Dalam masa, badan terlalu berasid akan mengalami penyakit, sakit kronik dan sakit, kecederaan dan mana-mana penyakit yang banyak di luar sana hari ini.

Saya percaya bahawa air terion alkali adalah air yang terbaik untuk minum kerana ia dipenuhi dengan antioksidan, yang memberikan tubuh anda beberapa alat yang amat diperlukan untuk membantu ia mengekalkan kesihatan atau jika anda sudah sakit, ia boleh membantu memberikan anda alat yang anda perlukan untuk menyembuhkan diri sendiri. Ia juga adalah alkali, yang membantu untuk meneutralkan banyak sejak asid dan toksin di dalam sistem anda. Dan kerana ia mengandungi lebih kecil kelompok molekul air, yang dapat menembusi dan super menghidrat sel-sel anda, ia membantu badan anda menyahtoksik secara berterusan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar